Bedankt allemaal!

16 februari 2020 - Provo, Utah, Verenigde Staten

Op deze manier wil ik jullie allemaal bedanken voor het medeleven en alle reacties! Super lief!!

Thank you!

We landen steeds meer in het ritme hier en dat is fijn. Heel blij dat we 5 dagen van te voren hier aan zijn gekomen. Na 2 zware dagen vannacht eindelijk 8u kunnen slapen (tot 4.30 haha), en met wat energie op te staan. Vandaag gaan we naar Sundance en hopelijk lekker in de sneeuw banjeren. En daarna lekker uitrusten. Heb veel gehad aan een extra float sessie en daardoor extra ontspannen :-)

Morgen gaat het beginnen en we kijken er erg naar uit. We zitten hier met allemaal lotgenoten in het hotel en het is gaaf om mensen zichtbaar te zien opknappen. Super bemoedigend! Er is wel een hele verscheidenheid aan klachten en oorzaken. Bij de foto's voeg ik mijn schema toe van deze week. Ik weet ook niet wat alles is, maar het is een druk schema! Ben ontzettend benieuwd naar de uitslag die ik morgen ook gelijk krijg. Heb gehoord dat het en confronterend is maar iedereen zijn klachten herkent in de uitkomst. We gaan ervoor!! :-)

1. Rita:
    16 februari 2020
    Succes met je drukke schema en wat een prachtige foto s
  2. Rob en Anne-Marie:
    16 februari 2020
    Succes maandag met de eerste dag xxx
  3. Monique:
    17 februari 2020
    De aftrap is inmiddels gemaakt lieverd. Het is zover!! Kaarsje brandt. Dikke kus