Bijkomen

15 februari 2020 - Provo, Utah, Verenigde Staten

Even een update hoe het hier gaat! De jetlag is echt mega heftig en vandaag was het erg pittig. 3e nacht tot 4.00u geslapen en het slaaptekort gaat aan alle kanten opbreken! Wel helemaal doorgeslapen dus er zit wat vooruitgang in gelukkig. Vandaag daarom besloten een extra rustige dag te houden. Het is ook erg zoeken naar een balans van activiteit en rust, want thuis kon ik met het huishouden mooi wat tussendoor doen maar hier niet. Waarschijnlijk de afgelopen dagen me daarin ook overvraagd door teveel te wandelen. Gelukkig heb ik uiteindelijk vanmiddag een klein uurtje kunnen slapen: wat voel ik me daar gelukkig door!

Gisterochtend zijn we een autorit gaan maken en in de middag een mooi maar zwaar wandelingetje gemaakt bij de bergen, waarbij je een prachtig uitzicht had over Provo en Utake Lake. We zitten op 5 minuten rijden bij de bergen. En zo stil, het was genieten! We zitten hier op zon 1300 meter hoogte en ook daar moet mijn lichaam wel aan wennen. Gister had ik voor het eerst 'Float therapy', niet een onderdeel van de behandeling maar wel aangeraden door de kliniek. Dat was een bijzondere ervaring!! Je ligt een uur in een privé bad met heel veel zout te drijven. Daarna ga je voor 10 min aan de zuurstof. Hoewel mijn lijf op dat moment erg onrustig was, was het daarna fantastisch. Zo'n ontspannen gevoel. Bobby zei gelijk dat ik anders uit mijn ogen keek en ik voelde eindelijk wat energie. Daarna door een wandelingetje weer moe geworden, maar dat weten we dan ook ;-) morgen ga ik nog een keertje!

Vandaag zijn we naar een natuurwinkel geweest en daar was ik in mijn element. Super fijne producten. De Wallmart is echt heel overweldigend, zo groot, zo veel en überhaupt alle verpakkingen zijn mega. Gelukkig kom ik met eten best uit de voeten (ik heb nogal wat intoleranties). Het ontbijt is fijn en we hebben een keukentje in de kamer. Ik ga daarom ook nu lekker pasta koken.

Als ik me morgen goed genoeg voel gaan we naar Sundance. Een prachtig besneeuwd gebied op 20 minuten rijden.
Nog 2 dagen te gaan voordat de therapie begint... Het schiet op! Spannend! :-)