Welkom op mijn blog!

19 januari 2020 - Amersfoort, Nederland

Lieve allemaal, welkom op mijn reisblog! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn behandeling en ons verblijf in Amerika.

Op 11 februari 2020 gaat onze grote reis beginnen naar Provo in de staat Utah. De reis van hopelijk een nieuw begin. Het begin van leven. Een unieke behandeling in Amerika bij de kliniek Cognitive FX die hopelijk veel gaat bijdragen in mijn herstel van het Postcommotioneel Syndroom (PCS)! 3.5 week gaat onze reis in totaal duren. Afhankelijk of ik extra behandeldagen nodig heb, gaan we daarna voor 1.5 tot 2 weken reizen vanaf Salt Lake City tot aan San Fransisco. Een reis door Amerika is altijd een grote droom geweest, en nu we er toch zijn... :-) Hoeveel posts en foto's er komen kan ik nog niet inschatten. Dat zal geheel afhangen hoe de behandeling verloopt. Je kunt berichtjes achterlaten bij de verhalen, heel leuk natuurlijk! Maar zeker gedurende de behandelweek zal ik hier niet op reageren en mijn focus daar houden. Waarschijnlijk maak ik na iedere dag een filmpje met hoe de behandeldag was en plaats ik de link daarnaar in een nieuwe blog. Hopelijk lukt het reageren daarna beter, maar ik laat dat voor nu los hoe dat gaat lopen. De behandeling zelf start op maandag 17 februari.

Leuk dat je mee wilt kijken! Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van alle reisverhalen en foto’s? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst! Veel liefs, Inge

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Reislogger:
    5 november 2019
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Dennis van Olst:
    6 februari 2020
    Wij kijken zeker mee wij wensen jou samen met je steun en toeverlaat heel veel sterkte komende weken.. groet D&G
  3. Rob en Anne-Marie:
    6 februari 2020
    Wij gaan jullie zeker volgen en hopen op een succesvolle behandeling! Heel veel succes !
    Groetjes Rob en Anne-Marie
  4. Evert Beker:
    8 februari 2020
    Wij wensen jullie heel veel succes ! In het bijzonder jou Inge hopen op een goede behandeling. Groetjes Evert & Elze
  5. Kitty:
    9 februari 2020
    Zoo trots op jou!!! Heel veel sterkte gewenst! X
  6. Renee Maas:
    10 februari 2020
    Heel veel succes de komende weken!! Hopelijk pakken de behandelingen goed uit. Groetjes Renée
  7. Monique:
    11 februari 2020
    Lieve Inge. Dit lezen heeft wederom veel met me gedaan. Chapeau voor hoe je jouw proces onder woorden hebt gebracht. Diep respect en veel heel veel liefde voel ik naar je toe. Wat een weg is er het afgelopen 3,5 jaar gelopen wat een voorbereiding is het geweest om naar Utah te gaan. In alle toonaarden. De afwegingen, het maken van een definitieve keuze. Emotioneel, mentaal ben je in je proces en de weg naar de behandeling flink uitgedaagd geweest en dat terwijl je ook nog eens fysiek het zwaar te verduren hebt. En dan heb ik het niet eens over de worsteling op verschillende leefgebieden. Lieve Inge, we zijn met je begaan, verbonden en voelen dankbaarheid dat jij met Bobby deze weg zijn ingeslagen. Terwijl ik dit typ zijn jullie onderweg en nog 3 uur te vliegen. Spannend allemaal en voor ieder die met jou en jullie betrokken zijn. Hou zielsveel van je, en heel heel veel succes met dit avontuur met hopelijk een goede afloop ❤️