Dag 3 - verhaal zonder filmpje

20 februari 2020 - Provo, Utah, Verenigde Staten

He allemaal,

Nou de meest intense dag van alles zit erop. Echt bizar, als een wervelwind voorbijgegaan en het is echt ongelooflijk wat ze er doen. Ik ben echt helemaal gesloopt en daarom dit keer ook geen filmpje. Ik ga zo gelijk lekker naar bed. Vandaag was wat ik gister heb gedaan x100. De opdrachten waren echt heel uitdagend en dat de hele dag door. Ik moest allemaal opdrachten doen die door elkaar lopen. De meest uitdagende op de dag zal ik als voorbeeld geven, en toen was ik al heel moe en wat hoofdpijn. Ik stond voor een groot scherm en er was een erg grote cirkel die ronddraaide met daarin allerlei letters en cijfers door elkaar op diverse plekken genoteerd. En ik moest alles aanvinken van A-1 B-2 C-3 enz. ondertussen stond ik in een vierkant van 4 stippen en die hadden allemaal een betekenis. Linkerkant waren de letters: medeklinkers en 1 voor klinkers en de rechterkant cijfers: 1 voor even 1 voor oneven. Dus als ik een letter of cijfer aanraakte moest ik met mn voet het juiste rondje aantikken. Vervolgens praatte de therapeut tegen me met een woord van 4 letters en die letters moest ik ondertussen teruggeven op alfabetische volgorde. Dus van alles te onthouden en te multitasken door elkaar. En soms ging ze dan ook met een balletje stuiteren bijvoorbeeld. En dat soort bizarre dingen de hele dag. Ze zei dat t erg positief was dat mijn hoofpijn bij die laatste taken ook niet erger werd want dat betekent dat mn hersenen zich aan t aanpassen zijn!!

Woensdag en donderdag zijn de zwaarste dagen en dat merk ik ik ben kapot. Omdat ik gister zo hyper was van de overprikkeling en daardoor slecht had geslapen, had ik ook een hele zware workout gedaan die wordt gebruikt bij trauma therapie, en bij mij dus bedoeld om mijn zenuwstelsel rustiger te krijgen. Ze deden dat bij de mensen in Haïti en dat werkte beter dan medicijnen. Het ging keer op keer zo ver dat mijn benen compleet verzuurden en heel erg pijn deden en dat meerdere keren. Onbeschrijfelijk.

Heb zelf moeite met alles te verwerken wat er vandaag gebeurd is. Maar ik kan zowel beter tegen licht als geluid al!! Heel raar. Mensen die allemaal door elkaar praten, de zon die op de sneeuw op de bergen schijnt. Heel bijzonder.

Morgen weer zon bizarre dag en ik ga nu lekker al mn bedje in. Tot morgen weer! x

1. Rob en Anne-Marie:
    20 februari 2020
    Heel intensief, met bijzondere resultaten, zet hem op Inge en Bobby!
  2. Monique:
    20 februari 2020
    WoW wat ben en blijf je toch een Kanjer. Waar je ook bent, wat je ook doet je blijft er 100% voor gaan.
    Dankjewel lieve Inge, je neemt mij als thuisblijver helemaal mee in je proces ❤️